Wypożyczalnia stojaków i podpór pod jednostki pływające.
Obsługujemy takie jednostki jak:
- jachty żaglowe
- jachty motorowe
- kutry rybackie
- małe statki obsługi portów
- statki pilotowe
- pontony i platformy
- pchacze i barki
Wynajmujemy stojaki zbudowane na ramie nośnej przeznaczone do przetaczania jachtów za pomocą dodatkowego zestawu jezdnego, stojaki mobilne na kołach pompowanych, stojaki modułowe bez możliwości przetaczania po placu, stojaki rozkręcane, wózki slipowe, przyczepy przeznaczone do transportu wewnętrznego (bez możliwości poruszania się po drogach publicznych). Posiadamy różne rodzaje wózków do przetaczania konstrukcji po portach lub halach, wózki są dostępne w kilku wersjach dopuszczalnego obciążenia roboczego oraz różnym typem kół (dobierane w zależności od podłoża roboczego).
Na potrzeby większych jednostek wynajmujemy keel block'i proste oraz podpory boczne kadłuba z możliwością regulacji zgrubnej oraz precyzyjnej na śrubie trapezowej. Do ustawiania pontonów, platform i barek posiadamy zestaw precyzyjnie regulowanych kobyłek. Dysponujemy zestawem podnośników hydraulicznych do ściągania jachtów mieczowych oraz motorowych z przyczep i naczep samochodowych, który można również wykorzystać do remontów jachtów.
Nasze konstrukcje wykorzystywane są do:
- remontów jednostek pływających
- inspekcji kadłuba
- napraw urządzeń sterowych oraz napędów
- transportu drogowego jednostek pływających
- postoju zimowego
W celu wynajmu stojaków lub innych konstrukcji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem
+48 663 771 528 lub +48 663 771 529 oraz o przesłanie informacji dotyczących jachtu oraz planowanego wynajmu na adres
biuro@ocean-service.pl
Prosimy o przygotowanie informacji:
- typ jednostki/model/producent,
- długość, szerokość, zanurzenie, ciężar jednostki
- miejsce postoju oraz rodzaj placu, utwardzony/nieutwardzony
- czy jednostka będzie przetaczana na stojaku
- sposób odbioru/transportu konstrukcji
- dodatkowe usługi
Odbiór osobisty konstrukcji możliwy w godzinach pracy firmy. Przy odbiorze osobistym konstrukcji oferujemy załadunek przed wynajmem oraz rozładunek po okresie wypożyczenia bez dodatkowych opłat.
ul.Goleniowska 56
70-847 Szczecin
Dodatkowo oferujemy:
- asysta podczas ustawiania jednostki na łożu i pracach dźwigowych
- organizacja slipowania jednostek, obsługa prac dźwigowych
- piachowanie lub mycie części podwodnej kadłuba
- przygotowanie jednostki do zimowania
- serwis silników diesla oraz instalacji na jednostkach pływających
- prace kadłubowe (stal, aluminium, laminat)
- remonty jednostek pływających
- boat detaling
*UWAGA: Asysta przy wyciąganiu jednostki z wody, ustawianie na łożu, kierowanie pracami dźwigowymi są to usługi dodatkowo płatne.
Wybór stojaka z tej grupy konstrukcji pozwala na swobodne przetaczanie jachtu po placu lub hali. Rozwiązanie to jest wykorzystywane wszędzie tam gdzie miejsce postoju docelowego jednostki znajduje się poza zasięgiem urządzeń dźwigowych - wtaczanie do hali, odjazd spod żurawia lub suwnicy portowej, produkcja jachtów. Stojaki można doposażyć w zestawy jezdne proponowane przez naszą firmę, lub dostosować do istniejącej już infrastruktury transportu wewnętrznego mariny.
Stojaki z tej grupy mogą również służyć jako łoża stacjonarne. Dzięki zastosowaniu ramy nośnej konstrukcje te doskonale spisują się na terenach podmokłych lub bagiennych, nie pozwalając na nierówne osiadanie jachtu w gruncie.
Transport:
W zależności od wielkości jachtu oraz ciężaru jachtu dopasujemy odpowiedni stojak. Standardowe rozmiary stojaków przygotowanych do transportu to:
- szerokość 1,5-2,5m
- długość 3,0-6,0m
- wysokość 1,0-1,7m
- ciężar zestawu 350 - 700kg
- dodatkowy osprzęt (drewno pod balast, łapy, śrubunki, śruby) mieszczą się na europalecie EPAL EUR 1 lub w przestrzeni ładunkowej standardowego samochodu typu kombi.
Odbiór:
- odbiór osobisty, załadunek "od góry" w cenie (na standardowe przyczepy lub platformy o wysokości 1,20m)
- dostawa oferowana przez naszą firmę z rozładunkiem zewnętrznym (za pomocą dźwigu portowego, suwnicy, sztaplarki)
- dostawa oferowana przez naszą firmę samochód ciężarowy z HDS
Stojak przeznaczony dla bardziej wymagających armatorów lub firm. Zastosowanie 6 podpór bocznych kadłuba zwiększa bezpieczeństwo podczas postoju zimowego, pozwala swobodnie i bezpiecznie prowadzić prace kadłubowe. Możliwość przetaczania jest wykorzystywana wszędzie tam gdzie miejsce postoju docelowego jednostki znajduje się poza zasięgiem urządzeń dźwigowych - wtaczanie do hali, odjazd spod żurawia lub suwnicy portowej, produkcja jachtów. Stojaki można doposażyć w zestawy jezdne proponowane przez naszą firmę, lub dostosować do istniejącej już infrastruktury transportu wewnętrznego mariny.
Stojaki z tej grupy mogą również służyć jako łoża stacjonarne. Dzięki zastosowaniu ramy nośnej konstrukcje te doskonale spisują się na terenach podmokłych lub bagiennych, nie pozwalając na nierówne osiadanie jachtu w gruncie.
Transport:
W zależności od wielkości jachtu oraz ciężaru jachtu dopasujemy odpowiedni stojak. Standardowe rozmiary stojaków przygotowanych do transportu to:
- szerokość 1,5-2,5m
- długość 3,0-6,0m
- wysokość 1,0-1,7m
- ciężar zestawu 400 - 800kg
- dodatkowy osprzęt (drewno pod balast, łapy, śrubunki, śruby) mieszczą się na europalecie EPAL EUR 1 lub w przestrzeni ładunkowej standardowego samochodu typu kombi.
Odbiór:
- odbiór osobisty, załadunek "od góry" w cenie (na standardowe przyczepy lub platformy o wysokości 1,20m)
- dostawa oferowana przez naszą firmę z rozładunkiem zewnętrznym (za pomocą dźwigu portowego, suwnicy, sztaplarki)
- dostawa oferowana przez naszą firmę samochód ciężarowy z HDS
Rozwiązanie przeznaczone dla jachtów, które są zimowane w zasięgu dźwigu i nie będą przetaczane. Zastosowanie wielu podpór bocznych kadłuba zwiększa bezpieczeństwo podczas postoju zimowego, pozwala swobodnie i bezpiecznie prowadzić prace kadłubowe. Dzięki regulacjom stojaki bez problemu dostosowują się do różnych kadłubów.
Transport:
W zależności od wielkości jachtu oraz ciężaru jachtu dopasujemy odpowiedni stojak. Standardowe rozmiary stojaków przygotowanych do transportu to:
- szerokość 0,8-2m
- długość 1,2-3,2m
- wysokość 1,0-1,7m
- ciężar modułu 40 - 160kg
- dodatkowy osprzęt (drewno pod balast, łapy, śrubunki, śruby) mieszczą się na europalecie EPAL EUR 1 lub w przestrzeni ładunkowej standardowego samochodu typu kombi.
Odbiór:
- odbiór osobisty, załadunek "od góry" w cenie (na standardowe przyczepy lub platformy o wysokości 1,20m)
- dostawa oferowana przez naszą firmę z rozładunkiem zewnętrznym (za pomocą dźwigu portowego, suwnicy, sztaplarki)
- dostawa oferowana przez naszą firmę samochód ciężarowy z HDS
- dostawa oferowana przez naszą firmę rozładunek ręczny
- wysyłka na europaletach EPAL (2-8 europalet)
Wybór stojaka z tej grupy konstrukcji pozwala na swobodne przetaczanie jachtu po placu lub hali. Rozwiązanie to jest wykorzystywane wszędzie tam gdzie miejsce postoju docelowego jednostki znajduje się poza zasięgiem urządzeń dźwigowych - wtaczanie do hali, odjazd spod żurawia lub suwnicy portowej, produkcja jachtów. Stojaki można doposażyć w zestawy jezdne proponowane przez naszą firmę, lub dostosować do istniejącej już infrastruktury transportu wewnętrznego mariny.
Stojaki z tej grupy mogą również służyć jako łoża stacjonarne. Dzięki zastosowaniu ramy nośnej konstrukcje te doskonale spisują się na terenach podmokłych lub bagiennych, nie pozwalając na nierówne osiadanie jachtu w gruncie.
Transport:
W zależności od wielkości jachtu oraz ciężaru jachtu dopasujemy odpowiedni stojak. Standardowe rozmiary stojaków przygotowanych do transportu to:
- szerokość 1,5-2,5m
- długość 3,0-6,0m
- wysokość 0,5-1,0m
- ciężar zestawu 350 - 700kg
- dodatkowy osprzęt (drewno pod kadłub, łapy, śrubunki, śruby) mieszczą się na europalecie EPAL EUR 1 lub w przestrzeni ładunkowej standardowego samochodu typu kombi.
Odbiór:
- odbiór osobisty, załadunek "od góry" w cenie (na standardowe przyczepy lub platformy o wysokości 1,20m)
- dostawa oferowana przez naszą firmę z rozładunkiem zewnętrznym (za pomocą dźwigu portowego, suwnicy, sztaplarki)
- dostawa oferowana przez naszą firmę samochód ciężarowy z HDS
Stojak przeznaczony dla bardziej wymagających armatorów lub firm. Zastosowanie 6 lub większej ilości podpór bocznych kadłuba zwiększa bezpieczeństwo podczas postoju zimowego, pozwala swobodnie i bezpiecznie prowadzić prace kadłubowe. Możliwość przetaczania jest wykorzystywana wszędzie tam gdzie miejsce postoju docelowego jednostki znajduje się poza zasięgiem urządzeń dźwigowych - wtaczanie do hali, odjazd spod żurawia lub suwnicy portowej, produkcja jachtów. Stojaki można doposażyć w zestawy jezdne proponowane przez naszą firmę, lub dostosować do istniejącej już infrastruktury transportu wewnętrznego mariny.
Stojaki z tej grupy mogą również służyć jako łoża stacjonarne. Dzięki zastosowaniu ramy nośnej konstrukcje te doskonale spisują się na terenach podmokłych lub bagiennych, nie pozwalając na nierówne osiadanie jachtu w gruncie.
Transport:
W zależności od wielkości jachtu oraz ciężaru jachtu dopasujemy odpowiedni stojak. Standardowe rozmiary stojaków przygotowanych do transportu to:
- szerokość 1,5-2,5m
- długość 3,0-6,0m
- wysokość 0,5-1,0m
- ciężar zestawu 400 - 800kg
- dodatkowy osprzęt (drewno pod kadłub, łapy, śrubunki, śruby) mieszczą się na europalecie EPAL EUR 1 lub w przestrzeni ładunkowej standardowego samochodu typu kombi.
Odbiór:
- odbiór osobisty, załadunek "od góry" w cenie (na standardowe przyczepy lub platformy o wysokości 1,20m)
- dostawa oferowana przez naszą firmę z rozładunkiem zewnętrznym (za pomocą dźwigu portowego, suwnicy, sztaplarki)
- dostawa oferowana przez naszą firmę samochód ciężarowy z HDS
Rozwiązanie przeznaczone dla jachtów, które są zimowane w zasięgu dźwigu i nie będą przetaczane. Zastosowanie wielu podpór bocznych kadłuba zwiększa bezpieczeństwo podczas postoju zimowego, pozwala swobodnie i bezpiecznie prowadzić prace kadłubowe. Dzięki regulacjom stojaki bez problemu dostosowują się do różnych kadłubów.
Transport:
W zależności od wielkości jachtu oraz ciężaru jachtu dopasujemy odpowiedni stojak. Standardowe rozmiary stojaków przygotowanych do transportu to:
- szerokość 0,8-2m
- długość 1,2-3,2m
- wysokość 0,5-1,0m
- ciężar modułu 40 - 160kg
- dodatkowy osprzęt (drewno pod kadłub, łapy, śrubunki, śruby) mieszczą się na europalecie EPAL EUR 1 lub w przestrzeni ładunkowej standardowego samochodu typu kombi.
Odbiór:
- odbiór osobisty, załadunek "od góry" w cenie (na standardowe przyczepy lub platformy o wysokości 1,20m)
- dostawa oferowana przez naszą firmę z rozładunkiem zewnętrznym (za pomocą dźwigu portowego, suwnicy, sztaplarki)
- dostawa oferowana przez naszą firmę samochód ciężarowy z HDS
- dostawa oferowana przez naszą firmę rozładunek ręczny
- wysyłka na europaletach EPAL (2-8 europalet)
Rozwiązanie przeznaczone dla jachtów, które są zimowane w zasięgu dźwigu i nie będą przetaczane. Zastosowanie wielu podpór bocznych kadłuba zwiększa bezpieczeństwo podczas postoju zimowego, pozwala swobodnie i bezpiecznie prowadzić prace kadłubowe. Dzięki regulacjom stojaki bez problemu dostosowują się do różnych kadłubów. Podwyższona pozycja kadłuba ułatwia dostęp do dna jachtu oraz ułatwia prace przy burtach.
Transport:
W zależności od wielkości jachtu oraz ciężaru jachtu dopasujemy odpowiedni stojak. Standardowe rozmiary stojaków przygotowanych do transportu to:
- szerokość 0,8-2,5m
- długość 0,6-1,0m
- wysokość 0,5-1,4m
- ciężar modułu 40 - 160kg
- dodatkowy osprzęt (drewno pod kadłub, łapy, śrubunki, śruby) mieszczą się na europalecie EPAL EUR 1 lub w przestrzeni ładunkowej standardowego samochodu typu kombi.
Odbiór:
- odbiór osobisty, załadunek "od góry" w cenie (na standardowe przyczepy lub platformy o wysokości 1,20m)
- dostawa oferowana przez naszą firmę z rozładunkiem zewnętrznym (za pomocą dźwigu portowego, suwnicy, sztaplarki)
- dostawa oferowana przez naszą firmę samochód ciężarowy z HDS
- dostawa oferowana przez naszą firmę rozładunek ręczny
- wysyłka na europaletach EPAL (2-8 europalet)